Powered By Blogger

Saturday, August 13, 2011

kelibat pencuri di bulan puase

kali nih blog nih beraksi bkan utk subjek outdoor gua amik mase sem 2...tamat suda ceritera outdoor..kali nih gua juga bkan nak bercerita ttg kelibat anak bulan tuk beraye..masih jauh lagi perjalanan puasa..gua nak bercerita ttg baju jersi malaysia gua yg diadiahkan oleh peminat no 1 malaysia iaitu abg gua yang telah mendapat jackpot rasenye sampai sanggup mengeluarkan duet dari poket utk membeli jersi home malaysia tuk aku..tapisayang...kehadiran kekasih lamamu,,,,(maafkan saye)tapi 1000 kali sayang...1ooo kali 1 =1000...jersi malaysia pertama aku telah lesap dari ampaian rumah sewe kerana lupe nak suis on cctv..
ni lah die jersi gua yang hilang tu..kepada warga indera mahkota, kuantan...sape2 yang rembat baju aku,lu mmg cilake..bulan puase pon lu sebat baju gua...

No comments: